Wednesday, February 23, 2011

♥ woiit ape hon-hon!...halamak! ♥

aku sedar...aku tak rajenn macam kau orang...rajen disini bermaksud...rajeen BW...rajeenn hupdate blog...dunia aku sekarang sudah berbeza semenjak aku di lamar untuk bekerja di salah sebuah syarikat ni (gila skema ayat!)..kira lepas abes belajar aku kerja la kan...kau orang nak aku mengganggur berape juta hari..minggu..bulan dan seterusnye tahun...hahaa


even aku BZ, aku ade juga jengah belog (2 ke 3..huhu) before aku tidur...yelah aku kene bangkit pagi-pagi nak menyiapkan diri memakan gaji....lagi pulak jalan selalu jam..nak-nak Higway Pasir Gudang nun..patah pinggang oi...dalam 'jem-jem' tu nasib baik juga la aku bawak novel...nyempat juga la menela'ah novel sebelum kenderaan depan jalan...sempat tak sempat tak...hihiii


seliyus aku tak pernah (tipu) 'Hon' orang...even orang tu cobe nak buat jahat dengan laluan aku...paling tak aku $%^#$*(bukan mencarut!) aje..mane ade aku hon (tu sebab aku lupe nak guna hon..haha)..



sedang aku khusuk seboleh-bolehnye nak ngabiskan 1 bab...dengan tak semena-mena nya aku dikejutkan dengan bunyi 'hon' yang agak lantang..serupa itu bunyi siren keretapi...gila aku terkejut tahap cipan...cipan pon lari mencicit lepas tengok aku terkejut...mane tak nye wei...'hon' die boleh menggegarkan jantong...silap hari bulan cermin kereta aku boleh retak...bukan setakat cermin kereta tulang aku pon boleh retak kau!



hangin ni hangin...oiiii marah dalam iman...dah tentu jalan jam kan berderet-deret kereta kat depan nun..kalau aku gerak belum tentu kau dapat lepas kan kan kan.....dah tu bawak-bawak la bersabar semua orang nak cepat (kalau tak tahu bersabar keluarla pukol 6 pagi!) lagi pulak lorong semakin kecil dihadapan (dari 4 lorong kepada 3 lorong dan dari 3 lorong kepada 2 lorong...kau orang bayangkan la beribu-ribu kenderaan dengan hanya menggunakan 2 lorong sahaja..ape depa tak pikir ke mase buat jalan!)..ape salah aku bagi laluan pade kenderaan yang tersangkut dibelah kiri tuh!huiit!


moga esok lebih kuat dari hari ini! chaiyok-chaiyok!! hohoo macam berjuang di medan perang!



ayat nak gangster...ballon nak pink..siap ade lep-lep bagai..blah la lu azi..haha!!


**mak pesan**
- "tolong lah jangan berangan mase bawak kereta!"

-"jangan perasan kau terel bila dapat stereng!"

**baik mak**(selalu terlupe kowt...hihi)

3 comments :

adan said...

hahaha... semua orang memang nak cepat je.. bab tu motor lagi best.. hehehe

azi nur said...

:)) ha 2 la..next time merempit plak..hoho

mahfudzah said...

hahahaa..best la maen hon2