Tuesday, February 23, 2016

TAHNIAH!



Haii.. belum terlambat untuk aku ucapkan tahniah kepada kawan-kawan yang mendapat DL dan keputusan baik. Yang tak baik pon janganla putus asa. Teruskan perjuangan!


Alhamdulillah sem ni aku DL lagi. yeay!. Syukur. Walaupun cukup-cukup je untuk dean list. Takpe janji dapat ye dok? Haha.


Malam sebelum result keluar tu aku dah get ready dengan pop corn ok. Duk depan email. Refresh sajer dekat nam puluh kali dari jam 8 malam sampai 11 malam. Hekeleh poyo betul. Aku ni sebeno debo takot kene repeat paper FiN or MGT. tak yakin aku dua paper tu macam harem jawab. Bhahahaha.


Sekali di tunggu tak tiba. Extent sampai jam 12 tak jugak keluar. So aku dah ngantok. Tido. Tapi sejenis tido tak aman. Kekejap sedar cek email. Gila betul kan tahap cuak tu. 2 sem yang lepas aku tak tunggu macam ni punya tunggu. Ngeee


Lepas subuh tu dok refresh lagi. tak jugak timbul. Barula aku sedar line data aku tu cam harem. Tak idup. Tak perasan aku icon data tu takde. Poyo betul. Aku pon restart telepon dengan telekong tu tak cabut lagi aku dok bebel-bebel marahkan si celcom. Muahaha


Bukak je emel segala doa aku baca. Terus zappp laju bukak. Wowww. Tepanjat tengok FIN get A. bhahaha. Oke lawak nak terkentut. Tetap juga bersyukur. MGT dapat B+.  Alhamdulillah lepas!. Alhamdulillah pointer pon  not bad. Walaupun rasa macam sikit. Tapi cepat-cepat tadah tangan syukurlaa azi sekurang-kurangnya DL tercapai azam tahun baru ape lagi yang kau nak. kekekeke. Aku nak juga share kat sini tapi nantila aku update pakai entry yang lepas.


Insyallah semester baru akan bermula 26/03 ni. gud luck korang untuk sem baru! Fighting!!





No comments :