Monday, November 29, 2010

♥ Annoying Me... ♥

terase lame x bukak BLOG...malah FB juge baru kejap tadi mengconfirm mereke2  nk jadi member kiter tp kan xsemua..sebb kiter betl2 xsempat...sorry lambat di confirm kan...bukan itu saje....malah masej2 tepon, bill2 segala hutang piutang (ceeewahh byknye hutang huhu) xsempat aku nk reply, xsempat aku nk bayooo, xsempat aku cucuk duit........


TERASE berdose pule x BW....


TERASE mengjengkelkan diri ini bilamana aku xmembalas kunjugan u olls...


TERASECsebal ni...sungguh...SORY BANYAK2 EA...


sume ni bukan salah ku...sume ni salah mereke2 2.....xmenang tangn n buat sume 2..nasib tagn ade dua aje...kalu ade 6....myb sempat la aku nk mereply msj...menghupdate blog...uiss mengarut...



MATE pun dah jadi PANDA....kejap sepet, kejap boolat, kejap tutp xmau bukak2....


TELINGE pun naik sakit...bak terngiang2 sore2 org mintak itu ini.....even dlm tido pun aku bekerja...


BZnye cik jahhh!!.....amboi2 


dalam kesibukkan....aku rindu kat kawan2 mse blaja dulu...baru setahun xjumpe rase mcm dah berabad2 lamenye...really miss u...makan same2, gelak same2, kembung perut pun same2, memekak same2, sume same2....kalau gaduh je xsame2...tp kejap je...xleh lame2 gaduh, nanti ade rindu....huaaa....


kalau lah mase leh berputar.....(pastinye xboley) atau kalau lah mase leh kedepan sekejap tgk ape jadi di mase depan mcm citer flash 4ward 2...


myb ramai yg xsabar nk abes blaja kan kan....percayela kegembiraan mase belajar ade satu kenangan yg sangat indah, yang pahit akan jadi manis...yg manis menjadi permata yg nilainye xde tandingan!! 


**touching nyee di saat ini...T__T

ini je kesempatan yg ade....sekian, adios... =(

2 comments :