Saturday, November 20, 2010

♥ 2 hari 2 malam ♥

bermalam atau bercuti dikampung memang seronok weii...ape yg seronok, leh tgk astro...macm2 cerite ade....haha bukan bukan..bukan ini yg aku mau cerita....


pengalaman aku tidur di kampung belah omak....ekceli felda....seronok memang seronok..lebih seronok tidur umah atok berbanding rumah sendiri...yeke?! huhu...sebonanya hati berbelah bagi sameade nk lame2 kat kampung atau pun tidak...mane xnye 2 hari aku x on9 dan x menghupdate pape status sameade di FB atau di Blog pale otak aku jadi biul....makan xlalu...mandi xmau..kejap duduk kejap tidur..kejap pandang lame2 kat broadband celcom...


betul2 memang betul...walaupun kat felda xde line 3g aku masih leh on9 dgn menggunakan line gprs...tp aku sgt dukacita dan aku ni bukanla penyabar orgnye saat menunggu ia melooodingg sesuatu dengn 'siput'nye...jadinye aku mengambil keputusan untuk x on9 sepanjang 2 ari tersebut...


kecewe ke aku? mstlaaaa keciwa sket...tp dipikir2 aku ni dahla jarang nk bermalam kat kampung..apela sesekali lupekan sekejap hal2 dunia blog n sebagainye ni...insaf la pulak...xseptutnye aku merungut tempoh hari dek gare2 line yg semput...sebak lak dado d kale saat ini terkenang wajah atok....


sekarang dah pulang ke rumah tp hati masih di kampung sebb semacm xpuas lak burak ngn atok semlam.....huaaa malam2 gini emo lak aku!

2 comments :

sekamar rindu said...

salam...

mesti suasananya berbeza dengn tempat lain..kat felda aman sikit...

i follow u back...

azi nur said...

tp atok ade jiran ank mude yg agak dasat...hehe suke suki membuat bising dgn motornye...ape la nk buat...hidup berjiran..hehe

tengss =)