Sunday, November 21, 2010

♥ kongsi rase SUKE! siri 3 ♥

adeh pent badan seharian mendermakan tenage untuk majlis khatam n doa selamat my kazen....balik2 pale dah ting tong akibt makan segala makanan yg xpernh dimakan pun aku telan konon2 nk merase...terel la katekan.....haha


ok2 direct to the point! aku nk huplod award yg baru aku trimas dr falia shazana, Fatin terime kasih xterhingge xtercapai dek akal ku! kerane sudi beri award ni pade blog kiter yg xseberape ni....blasing2 yang amat ni....nk tgok rupenyee x.....ekceli kite kan kan sebeno benonye kan secare jujurnyekan kan dah lame nk award rupe yg cengini sebb tgok kat blog org len award ni sgt sgt cantek di mate ku! pape pun alhamdulillah sebb ade yg sudi beri ye x...membebel lak aku ni! yokk scroll bawahhhhhh


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jing jing jong....haha

syukerr lorr....

 ade Q gakla mcm yg lepas.....



(1)
Thanks to the person who gives you award and link the person :

really want to say thank q very muchhh, if u dont mind i wanna hug u (hihi...) falia shazana


(2) 
Spread the words to the 15 blogger who you like and think their blog are awesome :
5 dulu bleh? hehe

6 comments :

Diary of Mine said...

tQ azi... tQ tau.. :)

azi nur said...

ur welcme my diorr....hehee amek2 kite suke award ni....ahaks!

Qaseh dalia adelia said...

thanx dear nnt dalia amek ye

aqilah mohd ali said...

maseh... suke2... :))
i lap u lah.. <3

Enna Banana said...

enn dah buat entry!

http://enna-banana.blogspot.com/2010/11/award-from-fieyna-ros-and-azi.html

thanks again ^.^
love biuuuuu :P

azi nur said...

hehe leb u ollsss....yippi...kanak2 riang! ahaks!