Friday, August 10, 2012

JOM LETAK MASALAH DALAM BONET

nak mengadu sikit kat belog..

sikit je xbanyak..

aku tahu aku sedang CUBA untuk buang SIPAT MUDAH NAIK ANGIN aku ni....

sehingga berakhir bulan JULAI, 2012 tahap 'BARAN' aku sudah berjaya turun dengan konsisten nya... dari 80% sehingga 60%! tahniah pada diri sendiri.

tahniah azi tahniah!!

tidak sia-sia kau belanja buku-buku motibasi berjilid-jilid! lagi nonton motibasi punye slot sehingga aku kejap menangis kejap ketawe guling2...sehingga motivator tu jugak pernah muncul dalam mimpi aku. ok!


MALANGNYA...


semalam 09 OGOS 2012! tahap 'BARAN' mencatatkan REKOD TERBAIK! NAIK SECARA MENDADAK!!

TAHNIAH AZI KAU BAKAL DAPAT DARAH TINGGI TAK LAME LAGI

atas sebab yang SUMPAH susah untuk aku kawal...memang aku kalahh dengan syaitooooonnnn semalam..walaupun dibulan puase..

Ya Allah..ampuni aku, sungguh aku kesal dengan perbuatan angin ribut tsunami yang tercetus semalam...emm
aku pun tak suke nak marah manjanggg nak naik anginn manjanggg...tapiii tu la...aku insan yang sedang mencuba sedang bertatih untuk buang abes perangai tah datang dari pelusuk mane...mane lagi kalau bukan dari diri yang hina ini...Allah!




2 comments :

Ezy Chiaki said...

sabo azi sabo..
lps ni kawal balik angin tu..
=)

shameel Iskandar said...

Amarah ada turun dan naiknya... Cuma kita kena bijak mengawalnya.