Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya

assalamualaikum....

yeahh tinggal beberapa jam je lagi nak raya..amboiiii beberapa jamm....

mood raya dah semakin memuncak tat kala, semalam baru basuh baju raya...

tahun ni bajet nak raya ala kadar je...jadi cari la baju raya (last minit) yang agak-agak bajet RM150 kebawah kann...tapi doa-doa dapatla 3 pasang dengan harg RM150 tu...huhuu imposibleee!

lepastuuuuuuu bagai mimpi jadi realiti.....

3 PASANG RM100.00!!!

gileeee taknak??????? jualan penghabis stok...............Omaigatttt...

aku pon pilih punya pilih punya pilih, sampai naik berpinar mate aku ni hah! ade 5 pasang yang aku berkenan! TAPI harus diingat BAJET dalam kepale otak sebelum melangkah keluar dari rumah..haha

belek punya belek punya belek....akhirnya aku lepaskan 2 pasang tu pergiii...oh! sayu hatikuuu.....



ok, dikesempatan ini....aku nak mohon maaf salah silap terkutuk dalam diam ke T___T harap dimaafkan....






nah aku tepek..hasil yang tak seberapa... baru donlot #apps.Sketchbook semalam....

untuk memudahkan kita melukis, digalakan untuk membeli C-Pen...macam S-Pen untuk Note...
C-Pen ni lagi selesa...macam pen sebenoo....nak pegang pon terase macam macam mcamm...macam mane nak cakap ek....besst bessttt sangat!!! *C-pen ni xboleh guna untuk Note (tak lancar dan cantik)...S-Pen pon xboleh guna untuk S3... senang cakap C-Pen hanya untuk S3...ok tu je nak bebel... =)

tadi bace paper Samsung akan keluarkan Galaxy Note 10.1..pergh!

jum tengok Vid ni...

1 comment :

Ezy Chiaki said...

selamat hari raya!!!!
maaf zahir batin..
=)