Tuesday, December 17, 2013

DIARI 2014 DAN COLORFUL OPTICAL MOUSE.

eh, hai..


semalam kat ofice dah dapat diari untuk tahun 2014 punya. yippi! :). tahun ni kecik sikit la dari tahun lepas punya. sebab staff semua request nak yang kecik tak kecik besar tak besar. *kalau aku jadi hakak yang kene beli stationery ofice pon aku rase nak mengamuk sebab masing-masing nak yang macam tu la macam ni la. walauponn mulut cakap tak kesah. well, manusiakan. :p tahun lepas punya diari besar saiz A4. sampai kene lupakan aje hasrat untuk letak dalam handbag. dan dan dannn color juga agak merioh. idok la color hitam manjangg.


of course la aku pilih kaler purpel.. tapi kan kalau ade kaler pink. aku sumpah taknak. betulll. tak tipu. :p


terus je update kat situ. macam kat atas tu.. hari yang sama cousin aku kawen, Mila pulak kawen. aku baru tahu tarikh cousin aku kawen ni tersame pulak dengan Mila. so, macam confirm je la aku takleh datang mejlis Mila. T__T. Wanie Kota Tinggi - Mila Pontian. atee acaner tu. fengsan haku kat tengah-tengah. :(. macam tak caye je aku tak datang mejlis Mila. mesti la aku sadis sampai tak lena tido. makan pon kompom tak kenyang. tapi kan kan kan sepupu sepapat aku ramaaiiiinye kawen tahun depan. start bulan 2, 4, 6, 8 . hoi bia betol dorang ni. banyak hari kene cuti ni. emmm emm emmm



ini adalah mouse aku yang ke-4 untuk tahun ni. ke-4 ye. orang lain 1 mouse sampai 2 3 tahun ade tu sampai 5 tahun no poblem pon. aku punya mouse tah kenape cepat beno rosaknye. aku bukan spesis pirana yang makan mouse. *pirana makan mouse k!. dah bende tu rosak cepat beno nak wat gano. aku sebenonye sengan nak buat aduan pasal mouse ni. kang of course la aku sumpah serana. haha so, sebelom haku request mouse baru, aku merembat mouse kat komputer lain. komputer tu jarang orang guna. tapikan time aku merembat mouse kat komputer tu time tu jugak la ramaaaii nak guna. tensen haku, tu yang menebalkan muka meminta mouse baru. hakak yang jaga stationery tu kan pandang semacam je kat haku. rosak lagi??T_T.


sekali die belikan aku yang cangih teros. evento bukan spesis wireless pon. perli lettew. ku sangka mouse pesen optimus prime ke bumbblebee. haha. tapi cun, aku macam nak cakap je asal tak beli kaler pink. :p. tapi lupekan aje hasrat tu. sebenarnyekan aku setuju kalau barang kat ofice ni semua canggih manggih. :)). sebelum ni aku kerja compny lain, menaip pakai mesin tapi jaman kuno, yang pakai kertas karbon tu. lepastu kan jari jemari aku semua terselit, tersepit. sekse. lepas sebulan baru terel guna. trauma haku. :p




sexy kau ni jah.




segan fulak nak pakai mouse yang lebih menawan dari bos. :p.





No comments :