Friday, December 13, 2013

TERKESAN DI HATI. JAUH.

hello,


harini konon-konon nak luah perosaan sikit. dulu aku rasa macam banyak je entry luah perasaan aku. lepastu aku banyak jugak la dah delete. sebab aku rase macam geli pulak. plus si milah tu bukan boleh caye. kang jumpe kat mane-mane mesti nak citer pasal blog haku. merana hakak 24 jam dok semak satu-satu entry geli-geli. haha. ekceli banyak je entry geli-geli. maklomla dulu zaman kanak-kanak sugus ayat pon tah meraban-raban. aku pon geli. dulukan setiap kali nak bubuh tajuk entry baru mesti nak ade simbol love-love tu. :)

sebagaimana tajuk entry hari ni. TERKESAN DI HATI. mase mula-mula nak letak tajuk macam ni TERKESAN DI HATI BONA. ade Bona di situ iaitu dalam kamus bahasa melayu jilid 1 bermaksud BENAR. :p.


ape perkara yang membuatkan hati ku begitu sedih. sangat terkesan tercop di hati yang susah sebenarnya aku nak lupakan. sebenarnya ada jawapan. jawapanya bukan dragon ball ada 7 biji semuanya. jawapanya ialah pasal LELAKI. katenye, jodoh tu kene usaha doa tawakal. aku sedang usaha tapi belom berdoa belom juga tawakal. :)



selamat bertaaruf. *tetibe gambar dan caption sebegini*


aku kategorikan lelaki ini sebagai complicated. hubungan yang complicated. perangai yang complicated. semua complicated. keluh. apesal aku boleh berkawan dengan lelaki yang complicated ni ek. aku sebenarnya tak nak kawan dengan die :p. *tipu*. ulang balik ayat. aku sebenarnya NAK kawan dengan die. aku nak kawan dengan die sebab aku rasa die seorang yang sangat berbakti kepada negara *tetibe. tapi betul la. aku kawan dengan die..kawan. kawan. kawan bebetul berkawan. siap aku meletak syarat tak payah cakap by phone. maksudnya toksah la kite nak beborak by phone tengah-tengah malam etc walhal siang hari pon. atau bahasa lainya 'Gayut'. aku tak suka. zaman aku bergayutan tu dah lame berlalu. so, kalau takde bende penting nak cakap baik tak payah call kot. kalau dah jadi lakibini kang lain la. ni kawan je poon. plus suare aku ni ala-ala manjerrrr sikit :p *muntah*. bukan saje nak manjer-manjer k. tapi ramai jugak la kawan-kawan aku espaciali x-bf la ckap suare aku *&^%&*. kan. kite ni pompuan haram tau suare tu bermanjer-manjer berlemah gemalai dekat ajnabi. so, adalah lebih baik kite idok beborak by phone. nak borak kang jejumpe.


tapii tak sangka pulak. syarat aku ni diterima baik. ohohohoo. aku pon idok la gemar berbalas-balas mesej bagai. even mesej dari lelaki ni banyak sekalipun aku mesti was-was nak reply. so, ambil je jalan mudah dengan tidak mereply barang 1 dari 4 mesej tersebut. cop-cop. sekrang ni aku yang complicated atau die!. aku rasa aku pulak yang complicated. hehe.
aku tak geti tau nak cakap ape. mungkin sebab aku dah malas kottt. tapi kalau wassap tu laju je pulak. mungkin jugak die lelaki yang complicated sebab tu aku lebih suka macam ahh ignore je la. ahhh aku taknak layan sangattt. pening la die niiii. :p. hari-hari sebenarnya dapat mesej yang sama. sihat? keje? da makan? da solat? bz ke?. mesej keempat mesti 'bz ke'. sebab haram jadah 1 pon aku tak reply. opkos la aku bajet bz.. paadahallll emm bace jugak. cume TAK reply. sebenarnyekan macam tak tahu nak reply ape. :p kejam jugak aku ni. tahu tak orang yang menunggu mesej di reply tu sangat-sangattttt mengharap kita reply!. :p. SO IGNORE. malam kang aku baru reply. 'opkos la bz.' :p. aku selalu jugak cakap dekat diri sendiri. azi sila gangster sikit. haha. tu pun kalau ingat nak reply. selalu buat-buat lupa. pakse diri untuk buat-buat lupa selagi mesej baru tak masuk. hoii complicated ni...


kalau korang rasa aku ni macam banyak cakap...tapi dengan die tetibe je aku jadi bisu. tak tahu nak berborak. blank. sampai satu tahap. aku reply je mesej berbaur begini "sy tak tahu nak cakap ape". walaupun mase tu die tengah becakap(mesej) pasal kerja die. bla bla bla. aku akan reply ''sy tak tahu nak cakap ape'' untuk 2 3 mesej :p. aku tidak menyokong tidak membantah tidak menokok tambah malah tidak mendatangkan idea. jadi aku rasa aku yang complicated la ek. apesal aku nak salahkan die yang emmm tak tahu nak nak kategorikan ape. yang penting setakat ini kesabaran tu macam ilek je. macam cool je. sebenarnya macam tanak. macam nak. lepastu entah la. INGORE? tak mungkin. TERUS kan? tak mungkin. back to basic, ISTIHARAH.


so, ngakulah sekarang yang aku ni complicated. aku jadi gini mungkin sebab satu ketika duluuuuu aku dah melukakan hati sendiri. sendiri lukakan hati sendiri. mampu?. ehehe. sesuatu perkara yang tersangat terkesan di hati. deep. mungkin sebab itu aku menjadi seorang yang tidak berdaya saing dalam hubungan. berdaya saing di situ.


titik.




No comments :