Tuesday, December 10, 2013

WALL'S SELECTION.


hai, 

short update. aku ni bukan la penggemar aiskrim. cuma kalau abangla lalu dengan lonceng askrem aku sedikit terencat la. tah kenapa perangai macam tu terjadi. :p


tapi haritu. adelah haritu di musim tengkujuh tu. ade orang tu nak makan eskrim terbaru wall's. so ape lagi jom la cikidaouttt kat pasaraya sentai!. 


memula target. alah mesti takde punyee. biase kat kampung-kampung ni produk baru mesti lambat masuk. hehehe :p. ternyata telaan ku silap. tak ku sangka wujud! ape lagi moh la sambar barang sebakol. 



*syarat makan depan tivi atas karpet ibu WAJIB beralas surat kabo/tuala. kalau kepale kau taknak putus baik ngikut syarat ni. heheheheheehhehee



mentepek gambar besar-besar. leleh-leleh airlio iolz. sedapp benar. tak tipu. coklat hershey's yang banyak. memang puasss. syok-syok makan dengan siblings,
tetibe ibu cakap "lain kali cari eskrem yang takde coklat-coklat nii boleh?".... mmmmm krikk kriikk kriikk




ye, betulll. betulll aku bukan lah  penggemar askrem. aku cuma tak boleh nampak iklan eskrim dalam tivi. :p

kali ni beli yang Oreo pulak. aku rase macam tak sedap. high expectations aku masa memula nak beli. "MESTI SYIOKK SAME RASA MACAM MC FLURRY tuuuuuu". ternyata silap telaan ku!. idok la sedap mana pon. tekak aku tak leh menerima pulak. tapi dah beli kan...harusla makan sampai habes. sedokah kat opis. sekejapan je habis!



di tambah pulak dengan chipsmore cookies hazelnut!. nyommnyomm jugak la~~






No comments :