Thursday, December 5, 2013

DENGAR LA BEBELAN DARI SI TEMBEL

hai...

yuhuuuu...lamenye tak update blog..adelah dalam 2 hari kot. hihi. entry aku yang lepas tu kan ade budak tu tak paham..siap komen 'aku tak paham ape kau tulis'..miahahaha.


lately aku banyak kerja le nak buat. contohnye ketip kuku tangan dan kaki. lagi satu, mate aku belah kanan ni tak semena-mena ketembelan. sekse kau.. nak gi kerja dengan ketembelan. aku seperti sedang menanggung bebanan kontena di hujung kelopak mata. mate dah la sepet. hehehe. tapi takpe aku berusahaaaaaa membutangkan mata. bukak lebor-leborrrr O___O ha ghuper ni. kalau ikut napsu cuti aku ni nak aje MC 2 minggu. tapi dokter kasi cuti halfday! halfday kau tahu!!! mane tak aku mengamuk kat klinik tu! hoiiihhhhh! sebeell... patut dulu aku jadi dokter. :x


hari tu aku tukar DP kat fesbuk. opkos la fesbuk kan. DP aku ade la ghuper wajah sebelah kanan. mata sebelah, hidung sebelah, mulut sebelah semua sebelah la. dah kate pun sebelah....tutuptup 3-4 hari lepas aku kene tembel. kat mata kanan pulak tu. memang sesuai sangat. ni semua bahana pesbuk. adela tu tak suke aku. maki maki gambo aku. hahahaha. aku ni banyak tengok drama tu pasal perangai macam ni. saba je la..


ok, tutup cerita pasal tembel,

aku nak cerita lately bukan lately sangat la..pageviewer aku makinla membuak-buak. tah mane muncul..Russia pon ade bekenan nak terview blog aku ni kan. tapi kan nak kate terview macam mustahil pulak. sebab Russia menduduki tangga kedua selepas Malaysia. musykil ni, aku bukan ade buat bom bom ni. hari tu aku cume cakap aku suke tengok cerita berunsur bom-bom tembak-tembak mati-mati. tu je.. dorang salah paham ni..hihihi.. *perangaiiii tah pape


aku nak ngucapkan trimas beti/beta...tanpa korang earning nuff aku tak meningkat. teranjat kite tau tau sekali bukak akaun nuff bapakkkkkkk 3 BE baru masukk *3 je pon tak payah nak bapakk sangat.. haritu last bukak tunggu 4 BE di-creditkan. tak jugak credit-credit sedih bawak diri sampai tak bukak dah nuff. keh-keh-keh merajuk konon. dalam merajuk-merajuk tu bukak juga. :)


mungkin aku start share pasal SAGA. so, banyaklah keywords yang datang pasal SAGA pasal nak TIPS MELEBATKAN BULU pun ramai. hoihh RESEPI SAMBAL SOTONG pon ramai yang view. tu yang semangat nak menambahkan lagi info-info pasal SAGA. pasal RESEPI. hari tu nuff ajak join contest masak memasak, aku tak dapat nak join. mase tu aku banyakkk sangat kerja nak buat. sedih sampai terbawa-bawa dalam mimpi. hehehe insyallah di lain masa mungkin.


ok sekian sahaja bebelan dari si tembel! :)


*hoi bosannye entry ni tak bergambar. :p



No comments :