Friday, December 20, 2013

PRODUCT REVIEW : EXTRA MOIST CHOCOLATE CAKE (EMCC)

hai,


hari ni jumaat dah..cepatnye mase berlari!, penat kejar! :p.


baiklah hari ni aku nak review sikit pasal satu produk. *lepasni 3 bakal menyusul*. sekarang aku officially agen EMCC. tahu tak ape tu EMCC?. kalau nak tahu banyak-banyak boleh google. ehehe.



EMCC atau nama sebenar Extra Moist Chocolate Cake, lahir dari ilham untuk mengkomersilkan produk kek cokelat moist yang bertaraf dunia kepada pengguna.
Dengan Resepi Kek coklat yang sangat sedap. Sehingga aroma rasanya membuatkan anda termimpi-mimpi… tak percaya ? cubalah sekali, pasti nak lagi.
Dapatkan stok produk kami berdekatan dengan Stokis anda.


kalau korang peminat rancangan Super Spontan. mesti la korang biase nampak Afdlin dan Harun (BOBOBOI) makan coklat kek kan. ha, yang dorang makan tu EMCC la. sekrang produk ni dah meluas dengan pesatnya di Malaysia. *dulu pun dah pemes amos*.



walaupun aku agen di TAMAN MOLEK, JB. tapi aku ade buat delivery di kawasan sekitarnya JOHOR JAYA, TAMAN DESA HARMONI, TAMAN DAYA.


untuk kawasan di KULAI, SIMPANG RENGGAM, RENGGAM, LAYANG-LAYANG, KLUANG, FELDA BUKIT PERMAI dan kawasan sekitarnya, pun aku/partner boleh hantar.



penuh peti ais rumah sewa ku...saba je la. semalam baru ambil stok. ade 100 box tapi 12 box je yang tinggal yang lain dah fully book. alhamdulillah rezeki-rezeki...


ok, sekian sahaja product review hari ini. jumpa lagi di lain-lain produk!


1 comment :

Unknown said...

Ada lg x jual kek ni? Klu ada whtapp trus no sy 0137070272