Tuesday, December 31, 2013

BOLEH DIKATAKAN UCAPAN TAHUN BARU 2014.

hui hui hui..



hari ni hari terakhir bagi tahun 2013! esok dah masuk tahun baru 2014!. kawan-kawan aku semua dok membincangkan azam tahun baru 2014. ade yang nak kumpul duit banyak-banyakkk. ade yang merancang nak kawen, ade jugak yang berani cakap 'tahun depan aku tak kawen! seriusss!' haha. tapi kalau dah 'kun faya kun' siapa yang berani menidakkan iye takk.



aku sebenarnye tidok la rase excited nak nyambut tahun baru. :p. sebab aku rase 'hoiii cepatnyeee hariiii berlalu. minggu berlalu. bulan berlalu. tup tup 2014 dah??? ko bio betol!'. bentak hati kecil ku. muehehe



2013 ke 2014 ke bagi aku same je la tiap tahun. same dari segi azam nye tu. tiap tahun pon nak duit banyak-banyak. tapi taknak banyak sangat nanti lupa diri. seado-adonye aje. :p. lagi tahun depan aku tak merancang nak kawen. tahun ni yang sepatutnye aku kawen. haha. dah name pon azam. kau sape nak merealisasikan azam kau tu. dasaarr.... plus, tahun depan aku nak sambung study. mungkin PJJ mungkin juga full-time. tahun ni pon cakap nak cont study. tapi tu laaaaa hoiiiii banyak onak duri ranjauu tak kuat semangat nak cont. insyallah tahun depan ni aku kuat semangat. hwehweee



apa pon yang bakal berlaku pada tahun hadapan ianya masih lagi MISTERIIIIII. sebab ape tahu? sebab kita hanya mampu MERANCANG. ALLAH yang MENENTUKAN!. 



nway, 
SELAMAT TAHUN BARU 2014!!! SEMOGA TAHUN BARU INI AKAN MEMBAWA SEJUUTAAAAAAAA 'KEGILAAN' DARI TAHUN SEBELUMNYA! 
yang x-last :


*kegilaan disitu banyakkk point tersirat. mihmihmihh









No comments :