Friday, December 6, 2013

BONOS BONUS$$ BONOSSS AKHIR TAHUN!!!

wehihi..


dah petang-petang baru nak update laju-laju. nak citer bende batak je pon. semalam citer pasal earning nuff. tup-tup hari ni dapat CTR Bonus yang masih lagi on-going *__* tapi dah cerita dulu.. wakaka. ok tu bukan cerita batak sebenar. 


cerita batak sebenar ialahhhh.. BONUS dari BOS! wehaha..



merah-merah mate kite tau bile bos kate nak bagi bonus pertengahan bulan ni. kikikiki.. kite da mimpi-mimpi nak beli itu ini. sebenarnya aku ni belanje sakan memang tunggu bonus je la. macam wishlist aku tahun ni. aku nak beli camera casio yang tuuuu tutuuu tu... bukan bukan sejenis DSLR pon. aku tak geti nak pakai bende-bende yang terlalu cangeh ni. so, beli je yang compact. ala-ala bedak compact tu ha. senang di bawa kesana kemari. kehkehkehh. 


haritu dah survey harga. nyaris-nyaris jugak terbeli pakai duit simpanan. al-maklom la kalau tibe napsu bersungguh sungguh nak kan satu benda tu memanggg sanggoppp haku serah segalanya demi memenuhi napsu tersebut. boleh tahan sewel jugak aku ni. naseb baik ibu suruh aku istipar, so tak jadi la nak membelinye. lepas bos isytihar akan dapat bonosss aku teroooooossss je zapzapzappppp save gambo camera casio idaman hati dalam tepon. pelok tepon ketat-ketat dengan doa semoga impianmu azi terlaksana. hahaha. nanti tunjuk kat kedai nak yang macam ni. nak sebijik sebijooo macam ni.  :p.


lagi duit bonus tu aku ingat nak bagi duit raya kat ibu abah, tak tahu la raya ape. raya haji yang lepas kot. hehe. lepastu yang balen-belen simpannn. belen kalau tinggal doploh hengget pon simpannnn. nasehat pada diri sendiri! belen kalau tinggal doploh hengget tu maknenya memang aku merewang beso la. so, aku harap bonos tersebut adalah dalam 2 bulan 1/2 gaji. hekeleh bos jangan kedekut sangat. pojek juta-jutaaaaa tuuu.. kikiki


ok, darr! nak sambung berangan!!


No comments :