Monday, August 26, 2013

BERAYA MEMANG TAK PERNAH ABES POOOONNN...

hai...hello


sebenarnya harini tak de kesungguhan langsung nak hupdate entry baru. 2 hari non-stop beraya kau tahu. sakit-sakit badan aku ni. halamak ai. sabo je la. orang lain rasenye takde dah semangat beraya macam aku ni..hehe. 


insya Allah semangat beraya aku akan di teruskan sehingga bulan 10 karang. penuh-sepenuh-penuh tidak mejlis sane sini. minggu ni je ade 3 open house. ate acane dengan progrem diet kau azi? -__-!


sabtu 31 Ogos kang orang sibuk bebaris aku sibuk ukur jalan Segamat pulak. beraya katenye. gilo ah kau azi. tak habis sampai Raye Haji kang.



cakap pasal Raya Haji. Raya Haji punye jadual ahlil keluarga pon dah dapat. aku siap apply cuti 4 hari kottt..sebab, insya Allah abah buat korban kami 7 ahli keluarga. aku dah membayangkan tahap kebizian-nye nanti.


bulan 10 tu jugak ade la mejlis sambut keluarga baru. sebenarnya pra-sambut keluarga baru. ekehkehkeh. insya Allah semoga semuanya di permudahkan. lepastu konon-konon berangan dapatlah selim melim bulan 10 tu karang..haha. terget je. tapi kalau gini gaya rupe kekdahnye kau ingat mampu la nak selim melim azi?


ok k k k k. malas dah ni. tangan semua lenguh bizi melampau-lampau lately. bizi beraya bizi tempahan bizi itu ini la ape la la la bla bla bla blaaa....


ok, tu je nak melalut. bai!





No comments :