Monday, August 5, 2013

UNTUK MEREKA YANG PERNAH BERKONGSI BAHU

hai..hello.

hari ni seawal pagi dah publish new entry. nak share satu cerita yang enak di tatap. haha

diceritakan aku ni lame tak join budak-budak ex-form 6 mase kat sekolah Dato' dulu. ala aku sekolah Form 6 kejap je. sempatla pegang jawatan setiausaha Persatuan Pra-Universiti (PERUNI). haha. yang menarik nya, mase aku form 6 (sekejap) ada lebih dari 3 sekolah bergabung tahu?. sekolah menengah layang2, sekolah menengah simpang renggam, sekolah agama simpang renggam, sekolah Dato', renggam. semua berkumpul dalam satu sekolah iaitu di sekolah Dato'.


so, time ni la jumpe muka-muka baru. muka pelajar sekolah lain. haha. tapi aku ada lah kenal beberapa pelajar luar dari sekolah aku. sebabnya dulu aku aktiv la jugekkk mewakili sekolah untuk pertandingan yang macam-macam tu. tapi menang nye tidokk. wakaka.


selepas lebih dari 4 tahun baru jumpe balik dengan dorang ni. ada yang dah pernah jumpe mase jemputan kawan-kawan kawen. seronok la sebab dorang ingat lagi aku ni T__T. ade jugak yang susah nak ingat yang aku pernah wujud dalam kelas dorang. setap!.


walaupun aku sekolah form 6 sekejap. tapi banyak-banyak sangat-sangat kenangan aku dengan budak-budak ni. mungkin sebab dulu aku aktiv dengan persatuan kot tu yang banyak memori. belakon la, nyanyi la, berjual la, hahahaaa lawak la. semua tu kenangan yang tersangat indah. yang paling best rojak buah aku la paling larisssssss masa hari  usahawan. meheheeeheee!!. hoii cepatnye mase berlalu!


bile aku nak berhenti sekolah tu, rase sedih sangat pon ade. mase tu aku kelam kabut jugak la nak cari pengganti. nak yakinkan cikgu yang pengganti aku tu better then me!. sedih nak tinggal kan budak-budak kelas. nak-nak budak-budak yang suke menyakat. mesti rindu aku tu :p.



walaupun lame gile nak mamti tak jumpe, kemesraan tu jelas terasa. best jumpe dorang semua ni. semua sopan santun so, secara tak langsung aku pon sopan santun la. tetibe :p




tepek la barang dua keping. bagi menghargai mereka semua ni yang pernah mewarnai kanvas hidup aku. haha. sebenarnya tak tahu nak nak story ape. padahal tadi eksited terlebih-lebih nak story pasal bende ni.. meheheee



No comments :