Thursday, December 9, 2010

♥ pulangggkan pulangkann!! ♥

ni bukan cerite pontianak...bukan cerite tipu bukan juge cerite novel..ini realiti!


adakah korang pengguna BRODBAND CELCOM?
adakah korang pasti brodband tersebut didaftarkan atas nama korang???
nape aku tanye??
sebb aku adelah mangse! ye mangse kecuaian mereke2 yang bertanggungjawab mendatarkan name atas brodband!

berbulan2 lamenye hampir setahun aku gune broadband ni baru ari ni aku tau bahawe broadband ini bkan milik ku! mereke2 2 telah terslah daftar name....bile aku perasan??

bile aku dpt msj die kate aku ade tunggakkan RM104! untuk 2 bulan....dan dgn suka hati nye mereke memblok line internet aku! hello~~ aku xpernah lambat membayr hutang piutang ukie!

nasib baik tertukar dgn org yg aku knl...cube byangkan kalau aku xkenal.....pulak 2 tah die nk bayo ke x bil die ni....aku dgn murah hati membayrla bil member ni...kate member lagi kalau aku xbayo...aku xdptla gne...die pun janji akan b.in balik duit 2...next time kalu kami berjumpe diharap pulangkannnn pulanggkannnn....aku hampir meroyan tahu!




pergi dgn bergayenye...hehee

5 comments :

Lina_Lin said...

pegi dgn bergaya,dlm hati tuhan saje yg tahu..

azi nur said...

hehe tahuu xpe...andaiku tahu~~

A.D.A.M. said...

syukur la cm tu. Haiz. Tp bengang gak kalo cm tu.

rieyana ynn said...

wah...bahaya juga tu...kenal pun tak nak kena byr pula...ahakss...;d

azi nur said...

olls: tau xpe...dah setel pun haal ni...bongang eden!