Monday, November 4, 2013

APE UNTUNGNYE KAWEN EKK?


hai, ekk..

orang johor memang ekk manjang.. sepanjang panjang cakap hujung sekali mesti nak ekkk. ekk ekk. aku cuba jugak kurangkan cakap ekk ni. tapi tak boleh la. mesti nak ekk jugak. he.ekk.


hari tu, ade la sikit conversation aku dengan kawan yang dah pun mendirikan rumah tangga almost 3 years. lepastu die pulak kan tanye kite ni bile pulak nak kawen bagai. so, human kan. harusla tanye soklan-soklan macam ni. bile nak kawen, bila nak beranak, bile laki kau nak kawen lagi? gituw??


haha.


so, aku pun tak la bagi jawapan yang tepat untuk menjawab soalan si member tu. ok, aku boleh terima kalau die cakap aku ni pompuan misteriouss seriuuss. gile pompuan ni! kahkahkah. #urutdada.


lepastu aku pun cakap, "untung la kau dah kawen kankankan thiru"... thiru ni la kawan aku, lelaki india tapi cakap sebijik nak melayu penang. nasib baik tak tersangkut. #urutdada lagi.


lepastu die pulak tanye kite "ape yang untungnya?"


eh eh eh eh die pulak tanye kite ape yang untung. kalau aku da kawen opkos sekarang ni jugak aku buat karangan 1000 patah perkataan dengan tajuk HOI UNTUNG KAWEN NI TAU. 

haha

thiru tanye aku macamla aku da kawen kan. lepastu aku pulak tanye die macam la aku ni tahu beno kawen tu untung? 


aku rasa kawen ni untung. 

sebab

dating boleh berkepit-kepit

sebab

tido ade kawan. tapi jenis tido aku ni mengigau, 'kawan tu' pon lari balik rumah mak. haha

sebab

duduk berdua. TIADA SESIAPE BOLEH KACAU KITA even pegawai pencegah maksiat pon.

sebab

boleh lari dari soalan ini "hoi azi bile kau nak kawen?". kan kan kan


tapi thiru kate, kawen ni memang ada untung dan rugi

RUGI????

lepastu keluarla icon duit terbang bersayap. 


mungkin sebab die tamil beragama hindu. maka tak boleh la aku nak ceramah die habis-habis. lagi pulak nak beta die cakap hooii lupakan je la #urutdada. 


haha.





No comments :