Thursday, November 14, 2013

IMOTIV

hye..

prasan tak aku ade tambah bende baru kat sebelah kiri blog aku tu. walaupun korang perasan, aku nak jugak buat entry baru pasal bende tu. haha dasarrrrr!


ape Imotiv tu..ape tu? ape tu?. sabaq relax k, meh aku bagi paham sikit. Imotiv ni dulu dikenali sebangai nuffnangX. skrang da tukar name la. banyak improvement dari dulu. cun pun cun jugak ala-ala twitter die punye profile tu..kikikiki


sekarang aku nak gtau yang aku dah ade Imotiv. so, macam senang je nak bace blog sendiri macam senang je nak bace blog yang aku followed. kalau dulu susah sikit la asyikla tersalah tekan iklan la etc.. yang ni kekdahnya macam FB. yang takde blog kalau nak follow pon boleh. korang pergi kat sini Imotiv pastu nak sing-in pakai fb or twitter pon boleh. find Imotiv ID aku/nama blog aku. then follow. kat situ nanti bolehlah dapat update dari aku. batak macam bajet bagus tak ayat aku tu. hahaha.


aku pun nak menyenangkan kerja korang tak payah nak stalker blog aku/blog orang lain pakai chrome, safari, opera, firefox korang donlot je imotiv ni dekat app store. kendian bolehlah stalker dengan senyum lebar. tanpa gangguan lambat loading, iklan, sangkut2 etc. laju je sepantas kilat u olz..tehehee

nampak tak Imotiv tu lep-lep. haha gurgirlz sangatttt iliokeee~

kat situ korang boleh comment, like and sharing. mudah jugak untuk aku semak sebarang pertanyaan korang. wahkahkahkah.


Do follow ya! macihh!!




ni la ghupernya nanti... 


bai~~

No comments :