Saturday, November 16, 2013

McD TAMAN DAYA OPENING SOON!!!

hai,


rabu lepas macam orang gila siapkan report meeting. hazab! sampai kerja QS pon aku kene buat pffffff. kalau sebut pasat report je mesti aku jadi gini @_@. tensen sampai nak p kencing pon tak sempat. coii sangat kan. kadang tu kan, time kite nak cepat-cepat, time tu la printer rosak la, mesin potostat jammed, ink kaler abes la.. hoiii aku bergaduh dengan mesin potostat macam orang sewel. tu yang sape guna mesin potostat kalau jammed mesti semua panggil aku. komputer rosak panggil aku, jamban tesumbat pon panggil aku, anak kucing teselit tepi dinding pon panggil aku!...ala dorang panggil aku bukan suruh aku buat pon. bajet ayat aku macam aku superheroin kannnn hahahahahhaahapuihhh~


tapi tu citer rabu lepas la. aku just nak beritahu...aku jumpe bende ni depan ofis aku!. hahaaaa aaaa jakun kan. siap benti amek gambo zoom lagi pulak. dah la ada pasar malam+jalan sibuk kene horn bagai nak je aku aku turun tengok sape yang horn aku tu. bhahahahha. dulik ahhh janji akuuu dapat amek gambo. hahahahahahhaa gile pompuan ni!!




k, bai~~



No comments :