Wednesday, November 20, 2013

RATU TYPO


hello.

hari ni kite nak bercerita pasal typo. typo ni sering terjadi dalam chating la opkos, taip nak laju-laju, keypad tocuh screen pulak. lepastu salahkan jari yang beso. haha. asal terperasan member tu salah eja, segera je nak cakap 'weihhh kau typo!!'. gitu. typo ni name dalam surat beranak die typing error / typing mistake ke ade name lain? aku tak pasti la pasal ini name mak aku yang bagi *tetibe


awal-awal chating dulu aku suke semak ejaan member.. pasal dulu tak dapat jadi cikgu kan. jadi konon-konon aku cikgu bahase la ken. dek aku sering keluarkan ayat ni pada member-member yang suke no typo manjang....
 "kau typo terok gile yun!"
 "yunnn kau typoo!"
 "yun kau ni asal nak typo saje" 
 "yun kau punye typo aku langsung tak paham!". 
cengitu. dek kerana kerap sangat nak memperbetulkan typo orang. akhirnya aku pulak terjangkit penyakit typo. lately manjang typo-nye. so, sekarang aku pulak mengambil alih crown Ratu Typo pada yun. nah kau ni namenye what comes around goes around!. orang tua kate mendapat! kalau kene ayat ibu aku ni balasan tuhan kau tahu! -istipar sat.




haha.



No comments :